بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لطفا چوب لای چرخ پرافتخارترین مربیان تاریخ باشگاه استقلال نگذارید!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/91093785662440161341.jpg

در کل تاریخ باشگاه استقلال چهار مربی توانسته اند با آبیپوشان در لیگ های مختلف به صورت رسمی جام قهرمانی را بدست بیاورند.
مرحوم رایکوف و ناصر حجازی جمعا 6 جام و پرویز مظلومی هم یک جام حذفی کسب کرده اند.
حال اگر تعداد جام های تیم فنی این روزهای استقلال را یک حساب سر انگشتی بکنیم به عدد 13 تا لیگ سیزدهم حرفه ای می رسیم.
حال آن دسته از هوادارانی که معتقد هستند امیر قلعه نویی باید از تیم کنار گذاشته شود،می توانن یک مربی داخلی که افتخارات قلعه نویی به همراه عناوین تنها حامی این روزهایش منصور خان پورحیدری را داشته باشد، جهت جایگزین وی معرفی کنند.
اگر جواب دوستان مربی خوب خارجی می باشد که باید خطاب به این دوستان عرض کنیم بعد از رایکوف و جکیچ هیچ مربی خارجی در استقلال موفق نبوده و نتوانستند جام قهرمانی را بدست بیاورند!
از رولند کخ و کارنامه پر بار مربیگریش که  نمی توانیم با توجه به وضعیت مالی باشگاه مربی بهتر و سرشناس تری به جای سر مربی فعلی استقلال بیاوریم!این مربی آلمانی هم نتوانست در حضور کوتاه مدت یک ساله اش برای استقلالی ها عنوانی را بدست بیاورد.
پس بهتر لقمه را دور دهان نگردانیم و به افراد پر افتخاری چون منصورخان پورحیدری و امیر قلعه نویی اعتماد کنیم که در حال حاضر بهتر از کادرفنی با تجربه فعلی نمیتوانیم برای هدایت تیم کسی را پیدا کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 1 / 1393برچسب:پیشکسوتان آبی,منصور پورحیدری,امیر قلعه نویی,مربیان پرافتخار, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com